Sunday, March 12, 2017

A filmek és a sorozatok bűvöletében

Mindig is imádtam a filmeket. Először - mint, feltételezem, mindenki - válogatás nélkül mindent megnéztem. Idővel aztán kezdtem szelektálni, a tucatfilmek estek, hasonlóképpen a végeláthatatlan végű amerikai vagy dél-amerikai sorozatok. Ezeknek azért volt valami hasznuk: megtanultam angolul és spanyolul. Persze ehhez felirattal kell nézni. Majd eljutottam a művészfilmekig és... a koreai sorozatokig. Ez utóbbi annak, aki még soha nem látott ilyet, meglepő fordulat, de ha belekóstol az ember, hamar a varázsa alá kerül. 
Egy jó film vagy sorozat után úgy érzem, mintha a felhőkben járnék, elrugaszkodva a szürke valóságtól. Innen a blog címe.
S ha már annyira szeretem őket, gondoltam, másokkal is megosztom az élményt. Azonban igyekszem objektívnak lenni, olykor ironikus megjegyzéseket teszek, de hát ritkán van az, hogy valami tökéletes, senki sem az.
Első sorozat-kritikáimat egy angol nyelvű oldalon tettem közzé, mely zárt lett, és halódik, ezért itt újból megjelentetem őket, ugyanis aktualitásukból semmit nem veszítettek. 
Hol angolul, hol magyarul fogok írni, és próbálom a bejegyzéseket eszerint szétválasztani.

Álljon itt végül az utóbbi 3 hónapban általam látott négy legjobb film illetve sorozat:

Goblin 

Legend of the Blue Sea

Mindenki (Sing)

The Age of Shadows




No comments:

Post a Comment